teisipäev, 13. jaanuar 2009

delfiinid ja vaakumpump

sellise unenäo saatis meile üks meesterahvas:

olin kuskil peol, tundus et on selline suvine rannapidu, päevasel ajal. ühtäkki märkasin meres pingviine ja delfiine, näete pingviinid ja delfiinid hõikasin teistele, tegin paar korda delfiini häält (kuna olen seda telekas näinud siis tuli see mul [oma arvates] päris hästi välja) ja delfiinid ujusid minu juurde. kuna olen ka seda näinud et delfiinid oskavad kõiksugu trikke teha seehulgas kallistada siis proovisin delfiini kallistada, lähemal vaatlusel hakkas silma väga ilus naisenägu, kõik need delfiinid olid naisenäoga, sellised merineitsisarnased iludused, järgmiseks proovisin talle kätt masinasse lükata, "delfiin" aga suunas mu käed oma rindade peale, mis olid väga ilusad ja pringid. samal ajal hakkas "delfiin" mulle handjob'i tegema, mõtlesin et tahaks midagi neile vastu ka anda ja proovisin seljataga olevale iludusele kätt masinasse toppida, leidsin augu üles ent siis ta eemaldus, mõeldes ilmselt et tegele ühega korraga, olgu. järgmiseks olin majas, tualettruumis. pissisin ja võimalik et tegin midagi muud ka ja ühtäkki märkasin et nii tualettpott, pissuaar kui ka kraanikauss olid täiesti umbes ja ääreni täis, mõtlesin et sellisesse seisu wc'd jätta ei ole ilus ja hakkasin vaakumpumbaga probleemi lahendama. kraanikausi ja pissuaari sain töökorda ning siis vaatasin ukse poole, uks oli suure aknaga, akna taga seisid inimesed järjekorras ja vaatasid huviga minu tegutsemist. tualettpotini ei jõudnudki, telefoni äratuskell helises.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar